Biuletyn Informacji Publicznej

Centrum Usług Społecznych w Świdniku

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Referent ds. egzekucji w Sekcji Świadczeń Rodzinnych w Zespole ds.Realizacji Zadań z Zakresu Pomocy Społecznej w Centrum Usług Społecznych w Świdniku

Symbol oferty
KP.1103.1.2022
Jednostka ogłaszająca
Centrum Usług Społecznych w Świdniku Kard. Stefana Wyszyńskiego 12 21-040 Świdnik
Data ogłoszenia
2022-03-22
Termin składania dokumentów
2022-04-05
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe magisterskie

Wymagania związane ze stanowiskiem

1. Wymagania niezbędne:

a) obywatelstwo polskie, obywatelstwo państw Unii Europejskiej lub państw, których obywatelom przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP; w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej;

b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

c) wykształcenie wyższe magisterskie;

d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

e) nieposzlakowana opinia;

f) minimum 6-miesięczne doświadczenie zawodowe;

g) znajomość ustawy o pomocy społecznej, ustawy o realizowaniu usług społecznych przez centrum usług społecznych, ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, ustawy o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów, ustawy o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin "Za życiem", ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Kodeks cywilny oraz Kodeks postępowania cywilnego wraz z aktami wykonawczymi do w/w aktów prawnych;

h) bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office).

2. Wymagania dodatkowe:

a)  preferowane ukończenie studiów z zakresu administracji, prawa a także ukończenie specjalizacji, kursów, szkoleń z zakresu postępowania egzekucyjnego w administracji;

b)  mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej;

c)   znajomość obsługi system informatycznego POMOST Std oraz SYGNITY – Świadczenia Rodzinne – Moduł Windykacje;

d) predyspozycje osobowościowe: wysoka kultura osobista, komunikatywność, rzetelność, odpowiedzialność, zaangażowanie, dokładność, umiejętność pracy pod presją czasu.

Zakres obowiązków
  1. Prowadzenie spraw i dokumentacji związanej z egzekucją nienależnie pobranych świadczeń z CUS w Świdniku, a w szczególności poprzez przygotowywanie upomnień do zapłaty, tytułów wykonawczych w systemie ETW, współpracę oraz współdziałanie z dłużnikami, z urzędami skarbowymi, komornikami sądowymi w sprawie zwrotu świadczeń.
  2. Prowadzenie spraw związanych ze zwrotem od dłużnika alimentacyjnego świadczeń wypłaconych z funduszu alimentacyjnego, a w szczególności poprzez przygotowywanie wniosków o wszczęcie lub przyłączenie do postępowania egzekucyjnego, współpracę oraz współdziałanie z dłużnikami, sądami, komornikami oraz innymi organami w zakresie egzekucji.
  3. Wykonywanie wszelkich czynności związanych z postępowaniem egzekucyjnym CUS w Świdniku, przygotowywanie pism, postanowień w toku postępowania egzekucyjnego.
  4. Współpraca z pracownikami innych sekcji w zakresie sprawozdawczości oraz realizowania skutecznych działań egzekucyjnych.
Wymagane dokumenty

1. Życiorys (CV).

2. List motywacyjny.

3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk kwestionariusza do pobrania na stronie www.cus.e-swidnik.pl).

4. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.

5. Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy i doświadczenie zawodowe.

6. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności (studia podyplomowe, kursy, szkolenia, certyfikaty itp.).

7. Oświadczenie kandydata o niekaralności (oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe); w przypadku zatrudnienia obowiązuje zaświadczenie.

8. Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego.

9. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych.

10. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.

11. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb realizacji naboru (druk oświadczenia do pobrania na stronie www.cus.e-swidnik.pl).

12. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art.13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j.Dz.U z 2022r. poz.530) jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Warunki pracy

1. Umowa o pracę w wymiarze pełnego etatu na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.

2. Praca w budynku CUS w Świdniku przy ul.Kard.Stefana Wyszyńskiego 12, budynek jest jednopiętrowy z podjazdem dla osób niepełnosprawnych oraz urządzeniami sanitarnymi dostosowanymi dla potrzeb osób niepełnosprawnych, nie posiada windy.

4. Praca w godzinach: poniedziałek 8.00 -16.00, wtorek-czwartek 7.30-15.30, piątek 7.00-15.00.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu lutym 2022r. tj. w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w CUS w Świdniku wynosił poniżej 6% w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

 

Miejsce składania dokumentów

Komplet dokumentów aplikacyjnych (w zamkniętej kopercie) należy złożyć osobiście lub drogą pocztową do siedziby Centrum Usług Społecznych w Świdniku, ul.Kard.Stefana Wyszyńskiego 12, 21-040 Świdnik w terminie do dnia 5 kwietnia 2022r. do godz.15.30.

Oferty nadełane faksem, drogą elektroniczną lub po terminie nie będą rozpatrywane.

W przypadku ofert nadesłanych drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę doręczenia przesyłki do siedziby CUS w Świdniku.

Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej lub testu sprawdzającego wiedzę kandydatów, jeżeli pracodawca uzna za stosowne jego przeprowadzenie.

Informacja o wyniku naboru będzie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Centrum Usług Społecznych w Świdniku oraz wywieszona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Centrum Usług Społecznych w Świdniku, ul.Kard. S. Wyszyńskiego 12, 21-040 Świdnik.

 

Uwagi

Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO, informuję, iż:

 

1) Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Centrum Usług Społecznych w Świdniku (dalej CUS), ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 12, 21-040 Świdnik.

2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych we wszystkich sprawach związanych
z przetwarzaniem Pani/ Pana danych osobowych możliwy jest pod adresem e-mailowym: iod@cus.swidnik.pl.

3) Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowisko pracy – referenta ds.egzekucji w Sekcji Świadczeń Rodzinnych w Zespole ds. w Centrum Usług Społecznych w Świdniku .

4) Podstawą prawną przetwarzania Pana/Pani danych osobowych jest:

a) art. 6 ust. 1 lit. b RODO – czynności związane z zawarciem umowy o pracę;

b) art. 6 ust. 1 lit. c RODO, art. 9 ust. 2 lit. b RODO w zw. z:

- art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks Pracy,

- art. 6, 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,

- art. 2b. 1. ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych

c) art. 6 ust. 1 lit. a RODO, art. 9 ust. 2 lit. a RODO - zgoda na przetwarzanie danych osobowych, jeżeli zostaną przekazane inne dane niż wynikające z przepisów prawa.

5) Pani/Pana dane osobowe zgromadzone w obecnym procesie rekrutacji będą przechowywane przez 3 miesiące zgodnie z art. 15 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na przetwarzanie danych osobowych innych niż wynikające z przepisów prawa, dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania zgody.

6) Pana/Pani dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom na podstawie przepisów prawa, w Biuletynie Informacji Publicznej lub podmiotom świadczącym usługi wsparcia i serwisu dla Urzędu na mocy zawartych umów powierzenia.

7) Posiada Pan/Pani prawo do żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania.

8) W przypadku, w którym przetwarzanie Pana/Pani danych odbywa się na podstawie zgody przysługuje Panu/Pani prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Żądanie do wycofania zgody można kierować na adres e-mailowy: iod@cus.swidnik.pl.

9) Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

10) Podanie przez Pana/Panią danych osobowych w zakresie wymaganym ustawodawstwem jest obligatoryjne, a ich niepodanie będzie skutkować brakiem możliwości wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Pozostałe dane osobowe są przetwarzane na podstawie Pana/Pani dobrowolnie wyrażonej zgody i ich niepodanie nie ma wpływu na kandydowanie.

 


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Łukasz Wałecki
Dodano do BIP dnia 22-03-2022 09:42:38