Biuletyn Informacji Publicznej

Centrum Usług Społecznych w Świdniku

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Starszy Inspektor ds.egzekucji, księgowości i sprawozdawczości w Sekcji Ekonomicznej Centrum Usług Społecznych w Świdniku

Symbol oferty
KP.1103.1.2023
Jednostka ogłaszająca
Centrum Usług Społecznych w Świdniku Aleja Lotników Polskich 5 21-040 Świdnik
Data ogłoszenia
2023-06-05
Termin składania dokumentów
2023-06-20
Wymagane wykształcenie

Wyższe magisterskie

Wymagania związane ze stanowiskiem

1. Wymagania niezbędne:

a) obywatelstwo polskie, obywatelstwo państw Unii Europejskiej lub państw, których obywatelom przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP; w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej;

b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

c) wykształcenie wyższe magisterskie;

d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

e) nieposzlakowana opinia;

f) minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe;

g) znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o pomocy społecznej, ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawy o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów, ustawy o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin "Za życiem", ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Kodeks cywilny oraz Kodeks postępowania cywilnego wraz z aktami wykonawczymi do w/w aktów prawnych;

h) bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office).

2. Wymagania dodatkowe:

a) preferowane wykształcenie z zakresu ekonomii, prawa lub administracji, ukończenie studiów podyplomowych z zakresu rachunkowości, prawa lub administracji, specjalizacji, kursów, szkoleń z zakresu rachunkowości, finansów publicznych, sprawozdawczości budżetowej, postępowania egzekucyjnego w administracji;

b) preferowane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej i księgowości;

c) znajomość systemu informatycznego POMOST Std, SYGNITY – Świadczenia Rodzinne – Moduł Windykacje oraz programów księgowych (Comarch Optima);

d) predyspozycje osobowościowe: wysoka kultura osobista, komunikatywność, rzetelność, odpowiedzialność, zaangażowanie, dokładność, umiejętność pracy pod presją czasu.

Zakres obowiązków

1) Prowadzenie spraw i dokumentacji związanej z egzekucją należności oraz nienależnie pobranych świadczeń z CUS w Świdniku, a w szczególności poprzez przygotowywanie upomnień do zapłaty, tytułów wykonawczych w aplikacji eTW, współpracę oraz współdziałanie z dłużnikami, z urzędami skarbowymi, komornikami sądowymi w sprawie zwrotu należności.

2) Wykonywanie wszelkich czynności związanych z postępowaniem egzekucyjnym CUS w Świdniku, przygotowywanie pism, postanowień w toku postępowania egzekucyjnego.

3)  Współpraca z pracownikami innych sekcji w zakresie sprawozdawczości oraz realizowania skutecznych działań egzekucyjnych.

4) Prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej.

5) Przygotowywanie i sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym dokumentów księgowych CUS w Świdniku.

6) Przygotowywanie sprawozdawczości budżetowej, sprawozdawczości w zakresie operacji finansowych oraz pozostałej sprawozdawczości w zakresie finansowym wymaganej przepisami prawa.

7) Przygotowywanie zestawień i dokumentacji do opracowania projektu budżetu i układu wykonawczego budżetu CUS w Świdniku oraz harmonogramu dochodów budżetowych oraz pozabudżetowych.

8) Analiza i prezentacja danych do prognozy wieloletniej, przygotowywanie zmian w planie finansowym i prognozie wieloletniej CUS w Świdniku.

Wymagane dokumenty

1. Życiorys (CV).

2. List motywacyjny.

3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk kwestionariusza do pobrania na stronie www.cus.e-swidnik.pl w zakładce Dokumenty do pobrania).

4. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.

5. Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy i doświadczenie zawodowe.

6. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności (studia podyplomowe, kursy, szkolenia, certyfikaty itp.).

7. Oświadczenie kandydata o niekaralności (oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe); w przypadku zatrudnienia obowiązuje zaświadczenie.

8. Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego.

9. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych.

10. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.

11. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb realizacji naboru (druk oświadczenia do pobrania na stronie www.cus.e-swidnik.pl w zakładce Dokumenty do pobrania).

Warunki pracy

1. Umowa o pracę w wymiarze pełnego etatu na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.

2. Praca w budynku CUS w Świdniku przy Al.Lotników Polskich 5, budynek jest dwupiętrowy, posiada windę, podjazd dla osób niepełnosprawnych oraz urządzenia sanitarne dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych,.

3. Praca w godzinach: poniedziałek 8.00 -16.00, wtorek-czwartek 7.30-15.30, piątek 7.00-15.00.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu maju 2023r. tj. w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w CUS w Świdniku wynosił powyżej 6% w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

Miejsce składania dokumentów

Komplet dokumentów aplikacyjnych (w zamkniętej kopercie z dopiskiem dotyczy naboru na stanowisko starszego inspektora ds.egzekucji, księgowości i sprawozdawczości w Sekcji Ekonomicznej CUS w Świdniku”) należy złożyć do siedziby Centrum Usług Społecznych w Świdniku, Aleja Lotników Polskich 5, 21-040 Świdnik lub przesłać poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP, z wykorzystaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego w terminie do dnia 20 czerwca 2023r. do godz. 15:30.

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

W przypadku ofert nadesłanych drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę doręczenia przesyłki do siedziby CUS w Świdniku.

Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie o terminie i miejscu naboru.

Informacja o wyniku naboru będzie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Centrum Usług Społecznych w Świdniku oraz wywieszona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Centrum Usług Społecznych w Świdniku, Aleja Lotników Polskich 5, 21-040 Świdnik.

Uwagi

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO, informuję, iż:

1) Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Centrum Usług Społecznych w Świdniku (dalej CUS), Aleja Lotników Polskich 5, 21-040 Świdnik.

2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych we wszystkich sprawach związanych
z przetwarzaniem Pani/ Pana danych osobowych możliwy jest pod adresem e-mailowym: iod@cus.swidnik.pl.

3) Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowisko pracy w celu podjęcia działań zmierzających do zawarcia umowy z wyłonionym kandydatem, w szczególności
w celu oceny Pani/Pana kwalifikacji, zdolności oraz umiejętności do pracy na stanowisku, na które Pani/Pan aplikuje.

4) Podstawą prawną przetwarzania Pana/Pani danych osobowych jest:

a) art. 6 ust. 1 lit. b RODO – czynności związane z zawarciem umowy o pracę;

b) art. 6 ust. 1 lit. c RODO, art. 9 ust. 2 lit. b RODO w związku z:

- art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks Pracy;

- art. 6, 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych;

- art. 2b ust.1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych;

c) art. 6 ust. 1 lit. a RODO, art. 9 ust. 2 lit. a RODO - zgoda na przetwarzanie danych osobowych, jeżeli zostaną przekazane inne dane niż wynikające z przepisów prawa.

5) Pani/Pana dane osobowe zgromadzone w obecnym procesie rekrutacji będą przechowywane przez okres 3 miesiący zgodnie z art. 15 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na przetwarzanie danych osobowych innych niż wynikające z przepisów prawa, dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania zgody.

6) Pana/Pani dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom na podstawie przepisów prawa, w Biuletynie Informacji Publicznej lub podmiotom świadczącym usługi wsparcia i serwisu dla CUS w Świdniku na mocy zawartych umów powierzenia.

7) Posiada Pan/Pani prawo do żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania.

8) W przypadku, w którym przetwarzanie Pana/Pani danych odbywa się na podstawie zgody przysługuje Panu/Pani prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Żądanie do wycofania zgody można kierować na adres e-mailowy: iod@cus.swidnik.pl.

9) Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

10) Podanie przez Pana/Panią danych osobowych w zakresie wymaganym ustawodawstwem jest obligatoryjne, a ich niepodanie będzie skutkować brakiem możliwości wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Pozostałe dane osobowe są przetwarzane na podstawie Pana/Pani dobrowolnie wyrażonej zgody i ich niepodanie nie ma wpływu na kandydowanie.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Łukasz Wałecki
Dodano do BIP dnia 05-06-2023 14:01:53